مسافر شب
مسافر شب
شرح غمی شبهای تار


بیاد عشق

 

خواستم همسفر قلبم باشی نه یک رهگذر بی وفا
پیش خود می گفتم تویی نیمه گمشده من
اما بعد فهمیدم که هم تو را گم کرده ام هم نیمه ی دیگر خودم را
خواستم زندگی ام را بهاری کنی
بهار نیامد و همیشه زندگی ام رنگ خزان گرفت
بظاهر قلبت عاشق بود و مهربان
اما انگار درونت حال و هوای دگر داشت
روزهای با تو بودن گذشت و رفت
عشقت را به خاک میسپارم و قلبت را فراموش
میکنم
بینمان هر چه بود تمام شد
آرزوهایی که با تو داشتم همه نقش بر آب شد
این خاطره های با تو بودن بود که در دلم ماندگار شد
ماندگار شد و دلم را سوزاند
کاش هیچ یادگاری از تو در دلم نمی ماند.....

تو ستاره ای هستی در آسمان دلم که هیچگاه خاموش نمیشوی

تو خاطره ای هستی ماندگار در دفتر دلم که فراموش نمیشوی

همیشه تو را در میان قلبم می فشارم تا حس کنی

تپشهای قلبی را که یک نفس عاشقانه برایت میتپد

از وقتی آمدی بی خیال تمام غمهای دنیا شدم

و تو چه عاشقانه شاد کردی خانه قلبم را

از وقتی آمدی گرم نگه داشتی همیشه آغوشم را

عطر تنت پیچیده فضای عاشقانه دلم را

همیشه پرتو عشق تو در نگاهم میتابد ، همیشه دلم به داشتن تو می بالد

دستانم دستان را میخواهد و اینجاست که گلویم ترانه فریاد عشق تو را میخواند

دلم تو را میخواهد، دلم تو را میخواهد

به عشقت تکیه کرده ام سالها ، نترسیدم از جدایی و اشکها

عشق را آنگونه که هست دیدم و تو را آنگونه که بودی خواستم

تو را همین گونه که هستی میخواهم

چون همین گونه مرا عاشق خودت کردی

همینگونه مرا اسیر عشق و محبتهایت کردی

از وقتی آمدی ،آمدنت برایم یک حادثه شیرین در زندگی ام بود

گرچه میترسیدم از پایان راه اما همسفرت شدم تا اینجا که رسیده ایم در کنار ماه

چقدر برای داشتنت سختی کشیدم ، چقدر با دلتنگی هایت سر کردم و اشک ریختم

چقدر لحظه شماری میکردم که تو مال من شوی ، حالا مال من هستی و من بی نیاز

برای داشتنت شب و روز کارم شده بود راز و نیاز

نگاهم مال تو هست ، دلم گرفتار تو است

من تو را دارم و به هیچکس جز تو نمی اندیشم

مال من هستی و همین است که من زنده هستم

در قلبم هستی همین است که همیشه شاد هستم

جنس نگاهت درخشان بود که قلبم عاشق چشمانت شد

و اینگونه همه روزهایم فدای یک روز با تو بودن شد

و حالا میخواهم تمام عمرم را فدای عشق بی پایانت کنم

تو مثل و مانندی نداری ، تو فرشته ای و در قلبت جای تاریکی نداری

تو ستاره ای هستی در آسمان دلم که هیچگاه خاموش نمیشوی

 

 

لبهایت را نزدیک گوشم می آوری...آرام زمزمه میکنی دوستت دارم.....میخندم از ناز،آهسته میگوی جانم..فردا دقت کن ببین..برای چند ثانیه من میمیرم و زنده میشوم
فدای دوست داشتن هایت...عزیزترینم

من هستم و دوباره دلی بی قرار تو
این کوچه های خسته ی چشم انتظار تو

منظومه ی بلند غزل های ناز من!
خورشید هم ستاره شود در مدار تو

زیبا ترین تغزل بارانی منی
می بالد عاشقانه غزل در بهار تو

عطری نجیب می وزد از واژه های من
هرگز نبوده این همه شعرم دچار تو

بخشیدم عاشقانه دلم را به چشمهات
باشد که بی بهانه شود در کنار تو

جایی که عشق نیز دچار تو می شود
از من عجیب نیست شوم بی قرار تو

ﻧـﯿـﺎﻣـﺪﻩ ﺑـﻮﺩی ﮐـﻪ ﺑـﻤــﺎﻧـی .....!!!
ﭼـﻨـﺪ ﺭﻭﺯی ﮔــﺬﺭﺕ ﺍﻓــﺘـﺎﺩ ﺑـﻪسرنوشت ﻣـﻦ...
ﺁﻣـﺪﻩ ﺑــﻮﺩیﮐــﻪ ﺭﻭﺯﮔــﺎﺭﻡ ﺭﺍ ﺳــﯿــﺎﻩ ﮐــﻨــیﻭ ﺑــﺮﻭی...
هی لعنتی یادت هست...
قـراربود عشق مــن باشی نه دردمن... قــرار بود همدرد من باشی نه دردمن....
قـراربود همدیگررا درک کنیم نه ترک...!؟
قـراربود برای آرزوهای یکدیگر ریشه باشیم نه تیشه...!؟
لعنت به همه ی قرارهایی که بود اما نبود ...
خدایا ﺑـﻬـــﺶ ﺑــــﮕــــــــــــﻮ تنهاگذاشتن
ﺗﻨﻬــــــــﺎ ﮐﺴﯽ ﮐﻪ ﺗﻨﻬــــــــﺎ ﮐﺲ ﺍﻭ هستی...
تنها گناهیست که بخشیده نمیشود.....

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






شنبه 17 مهر 1395برچسب:بیاد عشق,

|




خواستم همسفر قلبم باشی نه یک رهگذر بی وفا پیش خود می گفتم تویی نیمه گمشده من اما بعد فهمیدم که هم تو را گم کرده ام هم نیمه ی دیگر خودم را خواستم زندگی ام را بهاری کنی بهار نیامد و همیشه زندگی ام رنگ خزان گرفت بظاهر قلبت عاشق بود و مهربان اما انگار درونت حال و هوای دگر داشت روزهای با تو بودن گذشت و رفت عشقت را به خاک میسپارم و قلبت را فراموش میکنم بینمان هر چه بود تمام شد آرزوهایی که با تو داشتم همه نقش بر آب شد این خاطره های با تو بودن بود که در دلم ماندگار شد ماندگار شد و دلم را سوزاند کاش هیچ یادگاری از تو در دلم نمی ماند.....
سلام به تمام دوستان عزیز
















نازترین عکسهای ایرانی

خالق غزنوی

خرداد 1400
تير 1396
دی 1395
مهر 1395
شهريور 1395
تير 1395
خرداد 1395

دختر و مادر
توصیف دوست
دل
گل روز
گل سرخ
جنون
n love
بی وفائی
فریاد
بیاد عشق
زیرباران
اندشیندن به تو
گاهی فقط باید رفت
پاییز عمر
دلنوشته های یه دختر
نازنین لیلای من امشب برایم ناز کن
دلتنگی
صدای پای یار
مهربان


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مسافر شب و آدرس millad1394.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





شب های پرخاطره
باران غم در ساحل نگاهم
علیاد خاطرات پایدار
سکوت بی پایان
نقاب غبار الود خاطره ها
پشی دهکده سکوت
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

حمل خرده بار از چین
حمل و سفارش از چین به ایران
فروش جلو پنجره لیفان
الوقلیون

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کداهنگ برای وبلاگ